si cantik & si kacak

Tuesday, October 4, 2011

khas utk mama

 


entry ni khas buat mama terchenta ::::

Puan Faridah Mustafa


oyeah..mengapakah? hehehe..adelah...




kisahnya...
seperti sedia maklum, rumah aku dekat je dgn campus ni ha..ade lah setapak je...huahuahua...boleh kata (xpayah kata lah) tiap-tiap minggu aku balik umah...eh..eh...bukan abah amek..aku balik sendiri lah...hehehe...




so..sekarang ni dah dekat sebulan cmtulah aku balik campus..selepas 4 bulan duduk umah...yelah...namanya pun cuti kan..mmg duduk umah je lah..jadik suri rumah utk parents terchenta...   ^_____^




selepas 4 bulan, cm biasalah..balik lah ke campus ni ha...dah dekat sebulan ni, tiap-tiap minggu  lah aku balik...same goes with last week...abah aku takde, tapi takdelah die pesan suh aku duk umah teman mama..cumanya, aku lah...terajin + syg mama lebih, aku pun ulang alik lah dr rumah ke campus..dgn kelas aku tiap-tiap hari 8.30...terpaksalah naik bus as early as i can...weeeeeeeeeee....awal seh pergi class last week..





+ disebabkan aku takde kunci rumah, aku pun balik rumah lmbt..yelah..balik awal, bukana de kunci pun!!!!dgn classes habis around 5 and 6.30, aku pun smpai rumah lmbt..dekat-dekat mgrib, kdg-kdg lepas mgrib..huhuhu..letih bebeh...

tapi..demimu..akan ku redah lautan biru sekalipun (aiyak...mana tau berenang!!)




skang ni..baru 2 hari aku balik campus..mama dah call pula...alamak! apekah mksdnye??? 

oh yes!!! die sudah rindulah tu..hehehe...yelah..4 bulan bergaduh je, buat kuih sesama, buat kek sama-sama, shopping sama-sama, mcm-mcm lah sama-sama..hehehe...dah rindu pulak yer...yelah-yelah...org paham..takde kwn nak gaduh kan??? abah busy kan?? adik-adik bukan paham nak gaduh dgn mama pun...hehehehehe







baju kaler turqoise tu lah mama aku..ade cm chinese x?? hahaha..sebelah die tu kakak die..bukan adik tau! ^__^ lovely mak teh 
(gmbr ni masa raya tahun lepas lah)



so mama...i'll be back this weekend lah..no worries!!! wait for me lah!! nanti kita pergi shopping lagi eh...org nak kena beli kasut LAGI..hehehehe...oh yes!!!




p/s :: biar apa org ckp..selagi kita ade parents, wajib ke atas kita menjaga mereka, menjaga hati mereka...buat masa sekarang, aku masih ditanggung segalanya oleh parents, tapi...bila tiba masanya, akan aku tanggung segalanya..insya Allah...



semoga Allah panjangkan umur mereka berdua...aminn...
(gmbr ni masa raya baru ni..dah mcm ustad pulak abah ni...hehehe)


p/s :: kalau xsebab raya, mmg xdenye mereka berdua nak bergambar!!!hehehehe


2 comments:

Assalamualaikum..
Tinggalkan Comment Anda Di Sini Yer..
Timaseh!!