si cantik & si kacak

Wednesday, May 4, 2011

alhamdulillah..thank you Allah!!!

 hari ni result student iium pn keluar secara rasminya...
seperti entry kt atas, mmg aku bersyukur..sgt lah bersyukur...

Alhamdulillah...
thank u Allah...
thank u Abah..
thank u Mama....

secara kasarnya...

aku da usaha...n atas usaha tu aku bersyukur dgn result yg aku dpt...sbb itulah tanda usaha aku...
jujurnya...
usaha tu terlalu kurang sbb aku yakin, aku blh buat yg terbaik lg...
lebih baik dr yg ni...

apapun...
cabaran diri sendiri...
aku akan all out next semester(bln 9 ni)

semoga bkn sekadar berkata2...
malah, disusuli dgn usaha berterusan (istiqamah), doa & tawakal...

insya allah...
ade jalannya....


 p/s::> check result kat sini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan Comment Anda Di Sini Yer..
Timaseh!!