si cantik & si kacak

Thursday, June 9, 2011

*senyum*

apakah perlu berkata begitu...
tak perlu dikhabar pada sang pendengar..
yg kononnya mereka itu setia tanpa berbelah...

jangan terlalu percaya pada yang ada...
kelak takut diri dimakan percaya...

aku bukan lah layang-layang yang putus talinya...
lepas bebas di udara..
tanpa ada yang memegangnya...

aku masih berpijak di bumi yang nyata..
bahawa tak semua insan itu sama...
ada yang baik ragamnya, ada yang menyakitkan hati semata-mata...

andai lah kalian insan terbaik, 
dan aku adalah terhina..
aku mohon pengertian...
aku masih manusia biasa...

sedangkan lidah lagi tergigit...
ni kan pula saudara sesama...

*********************************************************************
dalam dunia ni bukan aku je ade kwn..
kau pn ade kwn...
die pn ade kwn...
semua org ade kwn...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan Comment Anda Di Sini Yer..
Timaseh!!